logo
  • Мінус-слова для контекстної реклами

    Що ми пропонуємо
    Можливість створювати мінус слова з тексту, або словосполучень
    Інтуїтивно зрозуміла панель
    Вигрузка в файл .txt або кеш
    Підходить для створення LSI ключів
    Формування нового списку семантики з урахуванням відмінусованих слів
    Безкоштовно
    БЕЗКОШТОВНО

    Минус слова

    Багато фахівців, що працюють у галузі SEO або PPS, часто змушені замислюються над тим, як зібрати мінус-слова, щоб очистити від них список ключових запитів.
    Ця процедура в багатьох випадках є стандартною і дозволяє:

    • Зменшити кількість нецільових переходів (кліків)
    • Збільшити CTR
    • Зменшити вартість кліку
    • Забезпечити показ рекламних об'яв лише за цільовими запитами
    • Зберегти виділені на рекламу кошти від "зливу"
    • Зменшити показник відмов

    Досі підбір мінус-слів традиційно відбирав багато часу та уваги, адже зручних онлайн-інструментів, що дозволяють прискорити виконання цього завдання, в українському сегменті інтернету просто не існувало.

    Сервіс SEO-checker дає можливість легко та зручно підібрати мінус-слова, причому зробити це з мінімальними витратами часу та зусиль. Як результат, ефективність вашої рекламної кампанії в Ads (раніше AdWords) та інших популярних сервісах помітно збільшиться.

    Крім зручної, інтуїтивно зрозумілої панелі, з якою надзвичайно легко працювати, у вашому розпорядженні ціла низка можливостей, що дозволяють не тільки згенерувати мінус-слова, а й:

    • Виконати їхнє вивантаження в кеш або текстовий файл
    • Створювати ключі LSI
    • Сформувати новий список семантики з урахуванням відмінусованих запитів

    При цьому все, що вам потрібно - це просто додати пошукові запити у відповідне поле, вибравши режим “вибір мінус-слів”, і виділити потрібні позиції у списку. Як бачите, всього кілька кліків, і ви отримаєте повністю очищену від нецільових запитів семантику у максимально зручному для подальшого використання вигляді.