Мінус-слова
Багато фахівців, що працюють у галузі SEO або PPS, часто змушені замислюються над тим, як зібрати мінус-слова, щоб очистити від них список ключових запитів.
Ця процедура в багатьох випадках є стандартною і дозволяє:
- Ця процедура в багатьох випадках є стандартною і дозволяє:
- Збільшити CTR
- Зменшити вартість кліку
- Забезпечити показ рекламних об'яв лише за цільовими запитами
- Зберегти виділені на рекламу кошти від “зливу”
- Зменшити показник відмов
Досі підбір мінус-слів традиційно відбирав багато часу та уваги, адже зручних онлайн-інструментів, що дозволяють прискорити виконання цього завдання, в українському сегменті інтернету просто не існувало.
Сервіс SEO-checker дає можливість легко та зручно підібрати мінус-слова, причому зробити це з мінімальними витратами часу та зусиль. Як результат, ефективність вашої рекламної кампанії в Ads (раніше AdWords) та інших популярних сервісах помітно збільшиться.
Крім зручної, інтуїтивно зрозумілої панелі, з якою надзвичайно легко працювати, у вашому розпорядженні ціла низка можливостей, що дозволяють не тільки згенерувати мінус-слова, а й:
- Виконати їхнє вивантаження в кеш або текстовий файл
- Створювати ключі LSI
- Сформувати новий список семантики з урахуванням відмінусованих запитів
При цьому все, що вам потрібно - це просто додати пошукові запити у відповідне поле, вибравши режим “вибір мінус-слів”, і виділити потрібні позиції у списку. Як бачите, всього кілька кліків, і ви отримаєте повністю очищену від нецільових запитів семантику у максимально зручному для подальшого використання вигляді.